BLOG IMAGETON

Fot. pixabay.com /CC0

Jak zrealizować postanowienia noworoczne?

Katarzyna Marciniak Szkolenia, Autoprezentacja, Emisja głosu, Personal Branding, Wizerunek, Wystąpienia publiczne

Nowy rok to wiele planów i postanowień. Na początku zwykle jesteśmy pełni energii, która niestety bardzo szybko słabnie, a realizacja noworocznych postanowień przekształca się w długoterminowy projekt pt.: „Zacznę w przyszłym miesiącu, na wiosnę albo za rok…”. A najlepszym dniem na rozpoczęcie jest dzisiaj, bo jutro przecież tak naprawdę nie istnieje. 

Zmianę dobrze zacząć od czegoś prostego, od wykształcenia jednego małego nawyku, np. powrót do dobrej formy fizycznej można rozpocząć od codziennego wejścia po schodach zamiast jazdy windą. A jeśli Twoim postanowieniem noworocznym jest praca nad swoim głosem, wizerunkiem lub wystąpieniami publicznymi, nie czekaj na wiosnę, tylko właśnie teraz zadzwoń lub napisz  i umów się na bezpłatną konsultację.

Zacznij od dzisiaj i zostań swoim własnym bohaterem ;-)

 

Wszystkiego dobrego w nowym roku życzy IMAGETON!

 

O autorce:

Katarzyna Marciniak - z pasji, z doświadczenia i ze szkół (w tym także szkoły życia) pomaga innym jako nauczyciel emisji głosu, socjolog, specjalista od marketingu, komunikacji oraz budowania wizerunku. Ale kiedy trzeba potrafi zamienić się w stylistkę, makijażystkę, operatora kamery oraz reżyserkę filmową i reporterkę radiową ;) Założyła i prowadzi Akademię głosu i wizerunku IMAGETON.

Komentarze (1)

Bogusława
2018.02.04 07:22:36

Tak. Te postanowienia. Nowy rok , nowe wyzwania i nowe nadzieje. Nie wszystko wyszło w 2017 roku ale część na pewno. To co nie wyszło przekładam na 2018 rok i wierzę, że tym razem się uda. Dzięki za rozmowy i dobre rady

Dziękuję za Twój komentarz. Twoja opinia jest dla mnie ważna, nawet jeśli jest krytyczna.
W trosce o wszystkich czytelników tego bloga, komentarze na stronie imageton.pl są moderowane. Komentarze niezwiązane z treścią opublikowanego tekstu, wulgarne, obraźliwe i reklamowe będą kasowane.
Podany adres e-mail nie będzie publikowany ani wykorzystany w celach marketingowych.